Search This Blog

Saturday 18 August 2018

Biodata Emir El-Abqariy Bin Kamarul Azmi






Nama saya seperti yang diatas. Dilahirkan di Hospital Sultan Ahmad Shah Temerloh Pahang pada 22 Ogos 2007. Saya merupakan anak sulung daripada dua adik-beradik. Saya tinggal di Lot 67 R KM 8 Kampung Temin Jerantut Pahang. Bapa saya seorang guru di SK Temin Jerantut. Ibu Saya pula merupakan seorang Pegawai Pakar Peningkatan Sekolah (SISC+) bertugas di PPD  Temerloh. Hobi saya membaca novel bertemakan sejarah islam. Cita-cita saya ingin menjadi seorang doktor perubatan. Saya mempunyai sifat periang dan sentiasa ingin mencuba sesuatu yang baharu.

3 comments:

  1. Tahniah.. moga menjadi idola adindamu Emir Dhiya Eddin

    ReplyDelete
  2. Tahniah Emir. Moga jadi contoh & idola generasi muda SKTemin

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. keep up d good work..

    ReplyDelete